★ 6 Januari - Tankar.

Jag sitter och tittar igenom bloggar jag följer, hade över 250 olästa inlägg innan jag började. Och alla dessa positiva saker gör mig spyfärdig.
Inte på grund utav att de just är positiva, utan för att jag själv är så äckligt negativ. 
 
Jag har haft en dålig period ett tag nu, och jag har ingen annan än mig själv att skylla men det börjar bli jobbigt.
Sådär jobbigt så att man inte kan klara av det själv.
 
Jag sover hela nätterna och är trött hela dagarna. Jag vet inte om det har någonting med medicinen jag började ta för någon månad sedan. 
 
Jag ser dessa inlägg och vill mer än något annat också lyckas. Jag vill också känna mig lycklig över lite glitter i vardagen.
Men jag gör inte det. 
Istället är jag arg, tråkig och arbetslös.
 
"Men skaffa dig ett jobb då."
"Men ryck upp dig."
 
Hah.
 
 
Jag överväger dessutom att starta en helt ny blogg för inredning och tillfixning av vårat hus.
Men jag vet inte riktigt om jag skulle klara av det.
Jag har ju varken tid eller ork att vara aktiv här.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0