★ 23 Januari - 23 - Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du ha som husdjur?

023. Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du ha som husdjur?

 

Om vi nu skulle anta, att man får välja fritt, så antar jag även att detta djuret är lite mer husdjursdjur än rovdjur.

Jag hade nog valt en vit tiger. Just för att det är en jättestor katt liksom. (Den som har undgått att jag älskar katter borde snarast söka hjälp.) En vanlig tiger hade fungerat bra. Men den vita är liksom lite mer speciell.

 
Jag hade förövrigt inte tackat nej till en röd panda eller en fennek (Ökenräv).
 

 
Och om det sen skulle visa sig att vi helt plötsligt har råd med en jättestor bassäng så tar jag gärna emot ett par sälar att simma omkring med.
Jag har läst att dem ska bete sig ungefär som hundar, fast i vatten. It's like a dog mermaid!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0