★ 1 Januari - 1 - Hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?

001. Hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?
 
Som sagt, eftersom jag kommer att göra inlägg lite då och då och ladda upp på rätt datum så hoppas jag att det kommer gå bra. 
 
Från inlägget den 16:e.
 
"Än en gång tänkte jag ge mig på att prova detta. 
Men nu i en 365-dagars utmaning.
Jag tänker fuska. För jag vet redan att det inte kommer att gå.
Jag sitter inte vid datorn varje dag, och jag är verkligen inte inne på min blogg varje dag.
Därför ska jag svara på alla frågor, men lite då och då. Därefter laddas dem upp på rätt datum så att man lätt kan hitta dem."
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0