★ 20 September - 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.

10 saker jag vill göra innan jag dör
 Ha ett öppet hem för katter.
 Öppna en webbshop.
 Känna mig nöjd över mig själv.
 Lära mig att prata flera språk flytande.
 Åka till Skottland.
 Skriva en bok.
 Få alla achivements i ett xbox-spel.
 Tjäna en månadslön på över 20 tusen efter skatt.
 Ha en sommarstuga och/eller husvagn.
 Äga en pool. Stor/liten/badtunna.

 
9 saker om mig själv
 Jag har nyligen fått diagnoserna ADD och PTSD.
 Jag har sett Wreck-It Ralph mer än 30 gånger sedan den kom ut.
 Mitt humör ändrar sig snabbare än klockan tickar.
 Jag har svårt att hålla fast i saker och det blir ofta så att jag "inte orkar".
 Jag älskar katter. Mer än allt annat.
 Jag har svårt att hålla i pengar och handlar lite för ofta.
 Jag älskar pepsi max och bör avvänja mig inom en snar framtid.
 Jag är för tillfället sjukskriven och arbetslös.
 Jag har otroligt svårt att komma på sådanahär saker.
 Jag älskar bröd.


8 sätt att vinna mitt hjärta på
 Bjuda på vitlöksbröd.
 Pussa mig godnatt på pannan.
 Ta hand om mig när jag mår dåligt.
 Kalla mig sin lilla prinsessa.
 Vara en katt.
 Vara mysig.
 Inte fråga så mycket och inte tjata.
 Var dig själv.
 
 
7 saker jag ofta grubblar på
 Pengar. Att det inte räcker till.
 Människor. Och meningen med deras existens. 
 Mitt liv. Och vad jag ska göra med det. 
 Ork. Att jag inte har någon ork till att jobba.
 Mat. Vad jag ska äta idag och varför jag alltid äter för mycket.
 Mitt utseende.
 Körkort. Jag vill men jag kan inte.

 
6 kändisar jag tycker är snygga
 Iska Ithil.
 Taylor Momsen.
 Justin Theroux.
 Audrey Kitching.
 Mandy Morbid.
 Christian Bale.
 
 
5 saker jag aldrig skulle vilja göra
 Jag vill kunna skriva fem saker här. Men det finns ingenting jag kan lova.
 
 
 
 
 
 
4 saker jag köpt senaste månaden
 Sprit.
 Smyckestillbehör.
 DVD-filmer.
 Pysselmaterial.
 
 
3 saker som får mig att le
 Katter.
 Presenter.
 Roliga gif-filer.
 
2 absolut bästa låtar
 Avantasia - Farewell
 Manowar - Carry on
 
 1 hemlighet om dig
 Jag sitter alldeles för ofta på Tumblr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fan bäst :)

2013-09-20 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0