★ 08 Maj - Aijrkoeh

Fundera på den rubriken ett tag du!
 
Åh. Jag är så himla trött på att ha mensvärk och att blöda hela jävla tiden. Ursäkta svordomarna.
Man kan ju tycka att det borde gå över snart. Det har ändå gått tre månader och tre veckor. Tror inte att det går över på den "sista" veckan heller. Det känns i alla fall inte så. Röv...
 
Råkade beställa fina saker. Eftersom jag varken fick frukost på sängen eller presenter igår (Det är liksom det som är viktigast när man fyller år). Dessutom var jag snäll och gav 10 kronor till SOS Barnbyar. Fy vad fin jag är.
 
 
Blurrade min adress så att det inte ska komma några konstiga ninjor och kika på mig när jag duschar. Sådetså.
 
Jag tror att det var allt jag ville dela med mig av för tillfället.
Kommer lite uppiggande och motiverande bilder senare ikväll tror jag.
Det visar sig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Danskan

Jättefin blogg, kika gärna in hos mig så återkommer jag här snart igen. Kram! :)

2013-05-09 @ 20:23:49
URL: http://www.nattstad.se/katrineholstnielsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0