★ 06 Maj - Lapptäcke

Idag tänkte jag att jag skulle försöka lappa ihop mitt mående litegrann.
Jag vet inte vad som har hänt egentligen.
 
Molgan dödade världens största äckligaste spindel nyss förövrigt. Onödig information kanske. Men ändå.
 
Jag bakar och försöker få motivation för att städa. Det går sådär.
Har i alla fall tvättat litegrann.
Hittade min zippotändare i tvättmaskinen efter första omgången. Den var blöt och knölig. Jag hatar mitt liv.
 
Skulle göra glutenfria sylbollar, det gick sådär. Efter att ha haft i 2,5 dl potatismjöl såg "degen" mer ut som vispat smör. 
 
Med andra ord; idag är ingen bra dag.
Funderar på att färga håret och låtsas som att jag mår bättre.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0