★ 4 Mars - Tankar del två.

Det är fortfarande den fjärde Mars. En sömn och många timmar senare, men jag funderar fortfarande.
Det är ju inte så att man någonsin slutar att tänka. Men det vore väldigt fantastiskt om man bara kunde pausa en stund.
Man orkar ju inte tänka hela tiden.
På obetydliga saker. Som inte blir lösta. Hur mycket man än tänker på dem.
 
Idag har jag städat i mitt hus. Och möblerat om lite.
Samt kastat min extrema hårddisk i golvet. Den fungerar inte.
Det är jävligt dumt.
För jag har många bra saker på den.
I princip allt.
Skitliv.
 
Jag vill göra någonting med mitt hår. Som alltid när det mås dålig.
Haha, mås...
Det är rosa, förvisso. Men frisyren är så jävla tråkig. Och det växer aldrig.
Jag måste klippa det tror jag. Men vem fan har råd med sådant?
 
[Här vill jag lägga in en frän bild på mig, men eftersom hårddisken inte fungerar så blir det ingen.]
 
 
BTW. Insåg att jag hade några roliga bilder på min mobil som jag kan lägga in. WIN! <- Tjusig rimmat också.
 
Ibland är katter sjukt fula. 
 

Efter att ha partajat på hotellet. Vilket förövrigt var otroligt tråkigt.

Att somna med katt och att vakna med katt.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0