★ 16 Mars - Att tänka positivt.

På bättringsvägen.
Lite så känns det nu.
Men vet ni?
Det löser sig.
Det gör det alltid.
Det har en god vän till mig lärt mig.
 
Det är inte alltid lätt att tänka positivt. Belive me this.
Men jag tror nästan att det fungerar.
Att man liksom kan lura sig själv att det är okej. 
 
Jag brukar göra saker för att slippa fundera så mycket.
För det är något jag gör alldeles för mycket. 
Eller... Det är klart att man tänker hela tiden.
Men mina tankar hamnar i helt fel banor.
 
Jag har förövrigt kommit på ett väldigt bra sätt att somna nu.
Jag har alltid haft jättesvårt för att slappna av och falla i sömn.
Jag vet inte om John Blund har någonting emot mig, eller bara glömmer bort mig.
Anyways.
Avslappningsövningar på youtube.
Somnar jag inte under en av övningarna så brukar jag slå på avslappnande musik.
Nivet sådan man hade i skolan när man skulle massera varandra eller ah... slappna av.
 
Har förövrigt kommit underfund med att delfinljud och valsång inte är någonting för mig.
Det låter jävligt skrämmande. Faktiskt.
 
Så bara helt vanlig melodi.
 
Och visst är det tråkigt när folk bara skriver jättelånga inlägg utan bilder?
Det är ju bilderna man vill se.
Lagom många. Lagom färgglada.
 
Over and out.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0