★ 14 Mars - Nej, det är inte jävla okej.

Jag känner mig förvirrad. Helt jävla förvirrad.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Faktiskt.
 
Jag trodde ju liksom att allting började att bli bra nu.
Det var sol och vår.
Fågelkvitter och is som smälte.
 
Jag trodde att jag ville skriva av mig, men nu när jag sitter här så står allting still.
 
Jag vill ut på äventyr. Jag vill göra spännande saker.
Det är aldrig något spännande som händer här.
 
Eller jo. Ibland får jag besök.
Men oftast så orkar jag inte med människor.
Varför är dom så jobbiga?
 
Jag vill vinna / tjäna massa pengar. Men jag vet inte hur man gör.
Jag vet inte om jag kan.
Jag kan antagligen inte.
 
Jag vill göra någonting åt mitt hår. Men jag vet inte vad. Och jag har inte råd.
Jag vill göra någonting åt min kropp. Men jag har inte tillräckligt med motivation.
Man skulle ju kunna tycka att alla med den här kroppsformen borde ha motivation.
Men icke.
Inte idag.
Inte någon dag.
 
 
Varför är allt så besvärligt?
Varför måste man slita ut sig till tusen för ingenting?
Det känns inte som om någonting ger något alls.
 
Det jag nämnde med att jag vill göra spännande saker tar jag tillbaka tror jag.
Jag vet inte ens vad som är spännande.
Att resa är bara dyrt.
Och varför skulle man vilja åka till ett annat land och kolla på deras gräs eller sand.
Vi har ju sådant här.
 
Fast ändå. Jag vet inte.
 
Jag vet ingenting längre.
Jag tror att jag lägger upp lite bilder för att förmedla hur jag känner istället.
Det känns som lättare.
Jag vet ju inte ens vad jag skriver om.
 















 

Förstår ni nu hur jag känner?
Det gör inte jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0