★ 3 Juli - Materialisten i mig tjuter

Egentligen vill jag bara skriva allt jag tycker och tänker här, men det skulle aldrig gå. 
För det första skulle alla tro att jag är en jävla bitterfitta som bara klagar om allt.
För det andra skulle blogg.se's server bli full. Fast det vore ju kanske trevligt om vi kunde fylla den med vettiga saker istället för...
Nevermind.
Jag orkar inte. Haha.
 
Eftersom någon precis talade om för mig att "Tänk på alla grejer du fått eller köpt förut. Inte har du ett bättre liv bara för att du har dom." så tänkte jag beställa lite fler saker. Bara för att jag kan.
 
    
Och jag vet inte vad det där jävla "BTest" kommer ifrån, och det stör mig så ända in i norden. Men både du och jag får leva med det, om inte någon kan tala om för mig hur jag får väck det...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0