★ 2 Juli - Bara nonsens

Dude, nu har jag öppnat och stängt den här fliken säkert fem gånger.
Jag vill så gärna skriva någonting fantastiskt, men ändå inte.
För att när jag bloggar så känner jag mig lika dum som när jag pratar med mig själv.
Men likförbannat är det roligare att prata med sig själv, för det är aldrig någon som kan ta del av det.
Eller ja, nu när jag tänker efter så är det ganska tråkigt att ingen tar del av det jag säger till mig själv för fy fan vad rolig jag är när jag är själv.
 
Åh, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
 
Eh.
 
I måndags var jag på ADD-utredning.
Och jag hoppas att det för en gångs skull kan bli något klartecken om vad jag lider av.
 
Fantastiskt.
 
I fredags var jag till synsam och provade bågar. Yes, jag ska bli med glasögon på heltid!
Tråkiga gratisbågar, men vad gör man utan pengar?
Provade ett par Polo Ralph Lauren som jag förälskade mig i, men dessa bågar gick på inte mindre än 1690 riksdaler vilket socialkontoret inte alls gillar.
 
 
Så därför blev det dessa från Synsams egna märke No Name. Gratisbågar suger.
Dessutom är dom fula och tantiga på insidan. Men det var dom som passade bäst.
 
 
När jag blir rik, då du Ralph... Då du.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michael

Du kan vara själv med mig ju.

Svar: Fast det är ju inte samma sak.
Julia

2013-07-02 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0