★ 15 Februari - Sammanfattning.

8 Februari - Fredag
 
Dagen började med jobb. Jobbigt jobb.
Klockan tio i sex insåg jag att jag var tvungen att springa till tåget för att fara till stora staden El Stockholmo!
Jag och Andreas bestämde oss för att dejta på söndagen. 
Med det klubbat gick vi och lade oss. (Typ.)
 
9 Februari - Lördag
 
Andreas kompisar kom över en sväng och spelade och såg på film.
Jag åt så mycket godis och snacks så att jag trodde att jag skulle kräkas.
Men vi såg The Dark Knight Rises. Så det gick över.
 
10 Februari - Söndag
 
Vi begav oss in till Jakobsberg för att påbörja våran otroligt romantiska dejt.
Bio. Wreck-it Ralph, såklart. Jag har velat se den enda sedan jag fick nys om den. Och nu, äntligen. 
Och så bra den var! 
Jag grät minst hundra gånger.
Och karaktärerna var helt underbara!
Förövrigt såg vi den på svenska, och jag har sett den på engelska nu i efterhand. Måste säga att den är grymt mycket bättre på svenska. Don't hate me.
 
 
Efteråt käkade vi finmiddag på O'Learys. 
Hamburgaren från himmelen. 
Vi såg på film i skenet av tända ljus när vi kom hem.
Jag har en fin pojkvän.
 
12 Februari - Måndag
 
Ur och Penn erbjöd mig smycken för 20 kronor styck. Jag kunde ju inte motstå det.
Smutsig duk förövrigt.
 
 
Lagerhaus erbjöd mig en matta för 99 kronor som jag inte heller kunde motstå.
Den passade förövrigt asbra i min hall.
Jag har ingen bild på mattan när den ligger på plats, men ni får en från deras hemsida.


Jag hämtade även ut ett trevligt paket från Zalando.
 
Nejmen. Här såg man ju faktiskt lite av mattan.


 
13 Februari - Tisdag
 
Började jobba på en skylt till min dörr. Tänkte att det faktiskt var dags att slunga iväg julkransen som hänger där.
 

(Och självklart är den bak och fram för att jag inte har strykt och klistrat den än.)
 
 Klockan sex på kvällen bankar det på dörren. Jag blir sjukt rädd och öppnar lite försiktigt. Där står en pojkvän med en bukett rosor i famnen och säger:
"Jag vet att det är lite tidigt, men grattis på alla hjärtans dag eller vad man säger"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0