★ 14 April - Önskelista

Har hört att jag fyller år inom en snar framtid.
Tänkte att ni kunde ju börja spara pengar redan nu.
Ehe.
Nej. Seriöst.
Jag är materialist.
Jag behöver saker.
 
1. Äckligt snygg skjorta från Lindex.
 
2. Kitchenaid. Eller annan bakmaskin / köksmskin.
    Typ denna.
 
3. Hårfärg. Ljusrosa av något slag. Stargazer hade en fin som heter Baby Pink.
 
4. Pengar. Som synes.
 
5. Smink. I princip det som syns. Andra märken men ja, foundation, mascara och eyeliner.
 
6. Tatueringar. Pengar till tatueringar. Presentkort på tatueringar. Allt utom gnuggisar godtages.
 
7. Pepsi Max. För att det alltid är behov av det i det här hemmet.
 
8. Piercingar i bröstvårtorna igen. Vet inte varför jag tog ur dem. Ångrar mig stort.
    Vill ha i kinderna igenom också...
 
 

Kommentarer
Postat av: Michael

Var det på Eastwood i Ludvika?

Svar: Japp, det var där jag gjorde de första!
Julia

2013-04-14 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0