★ Shoppingdag med mamma, igen. 22 Januari 2012

Idag har jag haft en jättetrevlig dag med mamma. Vi for till Valbo och handlade lite. Hon skulle ha en matta och sedan kolla lite.
Dagen började dock inte så bra, jag tog en sömntablett igårkväll för att jag inte kunde sova. Detta resulterade i att jag blev helt vimsig och seg idag. En sådan otroligt jobbig känsla.
När jag öppnade ögonen så såg jag helt suddigt och det for runt massa "genomskinliga maskar" som jag kallar det. Jag har ingen aning om vad det är eller varför man ser dom, dom är jätteskumma.
I alla fall så fick jag verkligen koncentrera mig på att försöka se klart och efter en minut ungefär kunde jag urskilja siffror på klockan.
Jag sov hela vägen till Valbo, vilket är cirka sex mil. Jag kunde inte hålla ögonen öppna. När vi väl kom fram så började vi inne på IKEA där det första vi möttes av var en liten pojke med en papperstuss i pannan, vi antog att han hade snubblat i rulltrappen upp och gjort illa sig. Dom disskuterade hurvida dom skulle gå tillväga och om det behövde sys eller inte. En receptionist kom upp för trappen och sade att hon hade ringt ambulansen och att den var på väg. Sen hörde jag inte mer, för då hade jag hunnit gå förbi.
Morsan provade ett antal soffor och jag höll på att somna igen. Vi hittade lite grejer.
 
 
Vad jag köpte på IKEA kan du läsa här.
Efter IKEA förtsatte vi in i köpcentret där vi vandrade runt ett tag och letade efter Batmanprylar, men jag fann ingenting. Vi tog oss en varsin sallad och fortsatte att vandra runt. Vi stapplade in på Glitter och fyndade lite, jag fick med mig ett armband, sedan gick vi till Gina Tricot och där hittade jag också ett armband och lite kläder.
 

 
 
Läs mer här.

Panduro låg näst på tur, jag skulle ha svart filt till ett projekt jag håller på med.

Om du är nyfiken över vad som mer handlades på Panduro kan du läsa det här.
Det har förövrigt inte hänt så mycket spännande idag. Jag köpte en blanda-med-mjölk-panacotta för att jag blev så sugen på det. Det var det värsta jag ätit i hela mitt liv. Det smakade bara pulver om den. Verkligen vidrigt.
 
Jag saknar min karl.
 
Trackback
RSS 2.0