★ Lägenhet i Stockholm.

Jag och Andreas letar förbrylt över lägenheter i Jakobsberg. Det verkar vara helt kört.
Hur mycket man än googlar på "Hyresrätt" och "Hyreslägenhet" så kommer det bara upp sidor med insatslägenheter.
Om det finns någon där ute i världen som har lust att dela med sig, kör till!
Vi behöver all hjälp vi kan få.
Grejen är att jag inte kan ta ett lån, för att jag har ingen inkomst / inget jobb.
Och jag kommer antagligen inte få ett jobb förens jag flyttar här ifrån.
Så hur gör man då i början?
Hur ska man kunna få tillräckligt med pengar att få en lägenhet?
Vi hittade faktiskt en fantastisk lägenhet för 1 075 000 kronor.
Hyran är jättebillig, men jag har inte direkt 1,1 miljon kronor just nu...
Den ligger superbra till också! Åh vad jag önskar att jag hade vunnit på en trisslott.






Och nu medan jag laddade upp bilderna letade jag lite till efter lägenheter i Jakobsberg, och hittade en sida med hyreslägenheter.
Toppenbra! Dock kräver det att man jobbar i Järfälla kommun, vilket min karl gör, men jag får inte ställa mig i kö.
Får bara hålla tummarna för att det kommer upp en bra lägenhet inom en snar framtid.


Kommentarer
Postat av: Mandiis

Åh jag älskar Jakobsberg!! Mina släktingar på mammas sida bor där så är där lite från och till! Det är det mysigaste stället på jorden!!!!♥

2012-01-07 @ 21:29:29
URL: http://ahmandiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0