★ 25 Januari 2012 - En fantastisk dag i helhet.

Dagen började med att jag vaknade 07.11. Av mig själv. Kan ni tänka er?! Det kan inte jag.
Jag klev upp, duschade(?), gjorde mig i ordning, käkade frukost osv.
For iväg till Hedemora för en snabb visit hos min psykolog. Vi pratade trevliga saker och hon berättade hur mysigt det var att träffa mig. Och att jag var charmig. Det är sådant man vill höra!
Vi pratade om att jag blir nervös när jag väntar på bussen för att jag alltid tror att den ska missa mig och åka ändå. Att det ska stå fel på den eller att jag av någon annan anledning missar den.
 
En timme senare var det dags för mig att åka till Borlänge, och vad händer? Jo, jag missar bussen. Självklart.
Jag for till Falun och mötte upp Johanna redan där istället.
Vi kom fram till Borlänge och startade med en kisspaus på donken, varav jag tar av mig mina två favoritringar för att tvätta händerna.
Sedan gick vi och beställde mat. När vi satt och prata så började jag massera händerna och kom på att jag inte hade ringarna på mig. Jag sprang tillbaka till handfatet men dom var borta.
DAMN YOU WOMAN. Hoppas du brinner i helvetet.
Jobbigt hur man liksom inte ens kan få tillbaka sina grejer man glömmer i en kvart. Dåliga värld.

Anyways, på dåligt humör gick jag och Johanna runt och kollade på grejer. Jag hittade ingenting.
Morsan kom för att hämta mig och vi gick in på New Yorker. Hittade ett par supersnygga stövlar för 49 spänn.



Lycklig chey!

Efter det gick vi för att leta efter ringen till höger som är köpt på Åhlens. Hittade den, men här var den inte på REA. Glad att få 'tillbaka' den dock. Den till vänster var ändå sliten.

Anyways.
Köpte en hemligstämplad grej också. Ni får se efter Alla hjärtans dag då det är en present till min karl.
Vi firar förövrigt ett helt halvår idag!
Tiden har gått så förbannat fort.


Jag älskar det här lägg-händerna-fint-här-skolkortet.
Nästan lika mycket som jag älskar min karl.

När jag kom hem hade jag fått brev. Efter flera månaders krånglande med papper så får jag äntligen körkortstillstånd!
Det betyder att jag får börja övningsköra.


Bra dag!
Trackback
RSS 2.0