★ 23 Januari 2012

Jag sover alldeles för länge. Alltid.
Jag klarar inte av att gå upp.
Jag vaknade klockan 10.35 av mig själv idag, men vad bra tänker ni.
Det tänkte jag också, tills jag fick för mig att det var för tidigt och somnade om.
Nästa gång vaknade jag halv tre.
Dåliga lata människa. GÅ UPP.
 
Gick upp i hopp om att få se Äntligen hemma. Icke.
Idag var det fotboll.
De två senaste dagarna (torsdag och fredag) var det skidskytte.
14.00 är tydligen en väldigt bra tid att placera orelaterade program på.
Imorgon och på onsdag är det i alla fall som vanligt.
Var tvungen att kolla nu.
 
Sedan följde Project Runway under en filt i soffan.
Ett mycket trevligt och inspirerrande program.
Det är min favoritsäsong nu.
Många bra designers som; Mila, Maya, Seth Aaron och Anthony för att han är så glad hela tiden.
 
Känner inte att jag har inspiration nog för att skriva, blir att kolla massor av internetsidor emellan.
Eh.
Jag badade idag. Så otroligt himla värt. Badbomb och badskum med jordgubbsdoft. Samt levande ljus med random-bär-lukt.
Himla vackert, både för ögat och själen vill jag lova.
 
 
Måste tipsa om en hårinpackning som jag använder mig av.
Först här jag schampoo i håret, och sköljer ur.
Sen här jag i balsam och låter det sitta i medan jag tvättar kroppen.
Efter det här jag i hårinpackningen som är från Wella. Dry & Damaged.
Helt otrolig. Mitt hår känns som moln efteråt. Skulle kunna sitta och klappa mitt huvud i flera timmar.
Ett enkelt tips för lena fötter. Fila dem. Också otroligt härligt. Älskar nyfilade fötter och nyrakade ben.
Gnider dem mot varande när jag ligger i sängen så att man kunde tro att jag var en syrsa. True story.
 
Tog bort gammalt nagellack, från både fingrar och tår. Använde myrraolja och jag måste säga att det verkligen hjälper. Mitt har jag köpt på kicks, och är av märket depend. Efteråt hade jag på ett stärkande lack, också det från Depend.
 
Känner mig så girly. Otroligt girly faktiskt. Dricker te och bloggar också.
Dricker te ur min underbara muminkopp jag köpte på Close Up båten.
Jag tror att jag spenderade mer tid i souvenir shoppen än att titta på band om jag ska vara helt ärlig.
Andreas och Emiru fick följa med mig i omgångar.
Men ser ni då, sakerna jag köper kommer faktiskt till användning!
 
 
Är fåfäng och håller på. Vem bryr sig egentligen om vad jag handlar?
Vad händer med samhället. Vad händer med mig?
Det är i alla fall tur att Batman är med mig.

Image and video hosting by TinyPic

Märkte just att min medicin har tagit slut. FML.
Trackback
RSS 2.0