★ 24 December - God Jul till er alla!

Nu är allt julstök över.
Mormor och morfar, moster1 med familj, moster2 med familj och morbror spenderade den 23:e hemma hos oss. 
Amerikans middag med ungnsrostad potatis och kalkon och festligheter.
 
Själva julafton består alltid av en morgonklapp och finfrukost med hemmagjord tomtegröt. 
Detta året spenderades kalleankatittandet och paketöppningen hos farmor och farfar med faster och familj. 
Farfar kom hem en sväng från hemmet också. Virrig till tusen. Men han är fin. Min farfar.
 
Och bara för att jag tycker att sådant här är otroligt intressant ger jag er julhelgens loot:
 
 
Skrivbordslampa - Mormor och Morfar
Bakplåtställ - Moster1 med familj
Ljuslykta - Moster1 med familj
Brödlåda - Moster1 med familij
Glassmaskin - Moster2 med familj
Kuvert med 1 000kr och en triss med 60kr vinst - Morbror
Katt - Ägde sedan innan

 
DKNY green apple - Mamma
Vinglas - Mamma och Pappa
pritskitt - Faster med familj
Almanacka - Mamma och Pappa
Macaron kitt - Mamma och Pappa
En springform - Mamma och Pappa
En hemmamålad snigel - Lillasyster
Mortel - Faster med familj
Vitlökspress - Mamma och Pappa
Slöjdbil - Lillasyster
Armband - Kusin1
Kuvert med 500kr - Farfars kusin
 
Dessutom har jag även fått en soffa som några ur släkten även sponsrade.



OCH UTÖVER det har jag spenderat 399 av mina julklappspengar på denna otroligt underbara fåtölj.
 
Jag önskar er alla en riktigt god jul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0