★ Julklappar 2011.

I år fick jag de bästa julklapparna någonsin.
Tips: Klicka på bilden så blir den större.
Här kommer en lista:
 
500 kronor + en triss (50kr) - av morbror
Presentkort på 300 på en piercingbutik - av moster 1, mormor och morfar
3 Nyckelringar att dekorera själv - av moster 2
Ett foto på min kusin i en ram - av moster 2
Ett armband från Barncancerfonden - av mormor och morfar
Systemkamera - av mamma, pappa, mormor, morfar, moster 1 m. familj, moster 2 m. familj, morbror.
Assnygg kameraväska - av mamma och pappa.
Minneskort till kameran - av mamma och pappa.
Stora sockor - av mamma och pappa.
En mugg som min syster målat på - från min syster såklart. (Ej med på bild)
"Pysel bok" - av min lillasyster.
Ett ljus och ett ljusfat i silver - av min syster. (Ej med på bild)
500 kronor - av farfar.
Lakan som passar min säng - av farmor.
Ett stoooort badlakan - av farmor.
"Garn, gar, garn"boken - av farmor.
"Virka glada amigugumis"bok - av faster m. familj.
Pyttegarn + virknålar - av faster m. familj.
Läppbalsam + nagellack - av faster m. famlj.

Trackback
RSS 2.0