★ Står bara still. Från och med du.

Okej, nu försöker vi igen.
Är det så det ska vara?
Är jag från och med nu fast?
Ni älskar kryptik.
För det är då ni vet som bäst, som minst.
Och jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska eller inte.
Det spelar egentligen ingen roll vilket jag väljer, för känner jag mig själv kommer jag ångra mig i vilket fall som helst.
Spela roll.
Anyways, idag började jag knåpa med headern. Den ser riktigt snajsig ut. Woho!
Och jag lämnade min käraste Ida ensam i en stad full av idioter. Jag ber om ursäkt för det.
Vi ses snart igen!
Nu kommer världens bästa låt. Som jag nöter dag ut och dag in.
Men det är inte mitt fel. Det är ditt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0