★ Jag hatar det här med rubriker.

Jag förstår inte. Jag är alltid jätte arg numera. Ingenting går någonsin som jag vill och jag är så förbannad att jag skulle kunna slå ihjäl någon. Jag skojar inte.
Jag är så fruktansvärt arg att allt bara går åt pipsvängen.
Idag har jag i alla fall gjort pärlplattor att sätta upp på min vägg - Bild kommer sen när väggen är klar...
Och igår var jag otroligt kreativ och gjorde klart julklappsnyckelringen till Lolls och den till min moster.
Sen gjorde jag även ett hänge som ser ut att vara luffarslöjd. Det blev ganska bra trots att det blev krokigt och ojämnt. Ståltråden jag använde var alldeles för stel så mina fingrar är fortfarande ömma. Prutt på det.
Anyways, jag har inte mycket mer att tillföra världen idag.
Hihi, nu kom tjockistrosten <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0